#FAQ

najczęściej zadawane pytania:​

LSO App jest przeznaczona dla ministrantów i można dzięki niej odbierać wiadomości, sprawdzać godziny dyżurów i swoją pozycję w rankingu punktowym. Umożliwia też opiekunowi kontrolę dyżurów i zarządzanie wspólnotą ministrancką. Jest ona przeznaczona też dla ks. Opiekuna lub Prezesa LSO w parafii.

Korzystanie z aplikacji LSO App jest darmowe. Jeżeli chcesz złożyć ofiarę, bo doceniasz naszą pracę, prosimy o kontakt!

Zawsze należy najpierw założyć konto dla parafii. Następnie z poziomu swojej aplikacji dodaje się do listy poszczególnych ministrantów. 

1. Instalacja aplikacji

2. Na ekranie głównym wybieramy: REJESTRACJA PARAFII

3. Po zalogowaniu możemy uzupełnić listę ministrantów.

4. Ministranci mogą logować się na swoje konto, jeżeli przypiszemy mu adres e-mail. 

Konto dla ministranta może założyć tylko opiekun.

1. Opiekun przypisuje adres e-mail konkretnemu ministrantowi w swojej aplikacji.

2. Ministrant odbiera wiadomość e-mail, w której znajduje się kod aktywacyjny.

3. Po zainstalowaniu aplikacji należy wybrać: NADAJ HASŁO.

4. W ekranie aktywacji wpisujemy adres e-mail, kod weryfikacyjny z wiadomości e-mail oraz nadajemy hasło dla swojego konta. 

5. Po nadaniu hasła, można logować się jako ministrant.

W zakładce USTAWIENIA: zmieniamy hasło, ustalamy godziny Mszy w poszczególne dni tygodnia oraz nadajemy wartości punktowe za obecność oraz nieobecność. Tutaj także jest możliwość wyzerowania punktów dla wszystkich (po zakończeniu okresu formacyjnego) oraz usunięcia wszystkich dyżurów.

W zakładce MINISTRANCI: widzimy przegląd danych ministrantów oraz mamy możliwość dodania nowych osób, aktualny ranking. 

W zakładce DYŻURY: Wyświetlamy kalendarz, w którym możemy dokonać sprawdzenia punktów za konkretny dzień dyżuru. Dodanie/odjęcie punktów dokonuje się tylko po wybraniu przycisku Zapisz.

W zakładce WIADOMOŚCI: Widzimy wiadomości od administratora oraz możemy wysłać je do dowolnych osób.

Do zalogowania potrzebne są: adres e-mail oraz hasło. Aktywacji konta ministranta dokonuje opiekun, poprzez wpisanie jego adresu email.

W zakładce DYŻURY: Widzimy ilość zgromadzonych punktów, dni dyżurów i swoją pozycję w rankingu.

W zakładce WIADOMOŚCI: Widzimy wiadomości od Opiekuna oraz administratora.

W zakładce USTAWIENIA: zmieniamy hasło i dane profilowe. Można także całkowicie usunąć konto w aplikacji.

Aplikacja jest ciągle w fazie rozwoju. Będziemy wdzięczni za wszelkie informacje, które pomogą nam ją udoskonalić oraz za wszelkie raportowanie o powstałych błędach. Nowe funkcje pojawią się automatycznie w kolejnych aktualizacjach.