#FAQ
najczęściej zadawane pytania:
Jakie funkcje ma aplikacja?
LSO App jest przeznaczona dla ministrantów i można dzięki niej odbierać wiadomości, sprawdzać godziny dyżurów i swoją pozycję w rankingu punktowym. Umożliwia też opiekunowi kontrolę dyżurów i zarządzanie wspólnotą ministrancką. Jest ona przeznaczona też dla ks. Opiekuna lub Prezesa LSO w parafii.
Czy korzystanie z aplikacji jest płatne?
Korzystanie z aplikacji LSO App jest darmowe. Jeżeli chcesz złożyć ofiarę, bo doceniasz naszą pracę, prosimy o kontakt!
Jak założyć konto?
Zawsze należy najpierw założyć konto dla parafii. Następnie z poziomu swojej aplikacji dodaje się do listy poszczególnych ministrantów.
Zakładanie konta dla parafii.
1. Instalacja aplikacji
2. Na ekranie głównym wybieramy: REJESTRACJA PARAFII
3. Po zalogowaniu możemy uzupełnić listę ministrantów.
4. Ministranci mogą logować się na swoje konto, jeżeli przypiszemy mu adres e-mail.
Zakładanie konta dla ministranta.
Konto dla ministranta może założyć tylko opiekun.
1. Opiekun przypisuje adres e-mail konkretnemu ministrantowi w swojej aplikacji.
2. Ministrant odbiera wiadomość e-mail, w której znajduje się kod aktywacyjny.
3. Po zainstalowaniu aplikacji należy wybrać: NADAJ HASŁO.
4. W ekranie aktywacji wpisujemy adres e-mail, kod weryfikacyjny z wiadomości e-mail oraz nadajemy hasło dla swojego konta.
5. Po nadaniu hasła, można logować się jako ministrant.
Aplikacja dla opiekuna – najważniejsze działania.
W zakładce USTAWIENIA: zmieniamy hasło, ustalamy godziny Mszy w poszczególne dni tygodnia oraz nadajemy wartości punktowe za obecność oraz nieobecność. Tutaj także jest możliwość wyzerowania punktów dla wszystkich (po zakończeniu okresu formacyjnego) oraz usunięcia wszystkich dyżurów.
W zakładce MINISTRANCI: widzimy przegląd danych ministrantów oraz mamy możliwość dodania nowych osób, aktualny ranking.
W zakładce DYŻURY: Wyświetlamy kalendarz, w którym możemy dokonać sprawdzenia punktów za konkretny dzień dyżuru. Dodanie/odjęcie punktów dokonuje się tylko po wybraniu przycisku Zapisz.
W zakładce WIADOMOŚCI: Widzimy wiadomości od administratora oraz możemy wysłać je do dowolnych osób.
Aplikacja dla ministrantów – najważniejsze działania.
Do zalogowania potrzebne są: adres e-mail oraz hasło. Aktywacji konta ministranta dokonuje opiekun, poprzez wpisanie jego adresu email.
W zakładce DYŻURY: Widzimy ilość zgromadzonych punktów, dni dyżurów i swoją pozycję w rankingu.
W zakładce WIADOMOŚCI: Widzimy wiadomości od Opiekuna oraz administratora.
W zakładce USTAWIENIA: zmieniamy hasło i dane profilowe. Można także całkowicie usunąć konto w aplikacji.
Czy będą dostępne nowe funkcje?
Aplikacja jest ciągle w fazie rozwoju. Będziemy wdzięczni za wszelkie informacje, które pomogą nam ją udoskonalić oraz za wszelkie raportowanie o powstałych błędach. Nowe funkcje pojawią się automatycznie w kolejnych aktualizacjach.